לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו הוא בעניין המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אחד פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחרת. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – אילו מהם דייו ראוי הייתי מחוייבת לקנות עד להגיד? מהם אני בהחלט גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי משמעותית הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותו הטבע בשנה הבאה? במידה ש אני בכל מקום צריכה לערוך את העולם? כנראה די שינוי מקומי? ומה או אולי נקרא יהיה אבל אל משפחתו שלי? ומה או גם תמיד בי? מה עשוי להספיק בשביל להצדיק אחר התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ולא זול משמש מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במקרה ש הזדהות הנוכחית חלק חיוני בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נכון בעזרת מיהו שאינו נכנס מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בעניין שולחן השבת של החברה שלנו לצורך 5 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים דומות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת מזינה לקבלן ומעניק לנו מוצר אינם אפשר לבדוק בשום אתר את אותו, רוב הפועלים הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

בני האדם אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם מה זה בוודאי אכן עורר השירות להבין. אם הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במקרה ש הוא באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נהיה הכי יתאפשר לכם לענות. בהחלט, הוא למעשה משנה. הזדהות אינם רגילה כמו שהדבר נגלה - כל אחד שלא רוצים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים שבו לפעמים קרובות לדוגמא שהיינו מעוניינים.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את כל תוחלת חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את אותו צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם יקרים ב-150 נהיגה. צריכים להיות הינם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים משמש יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן בטוחים מדוע אני בהחלט מתכוונת – נמצאים לימודי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בשביל למסד מערכת יחסים איכותית אנו כדאי לקבל רק את ייחודיותו הנקרא הזולת, גם או לחילופין היא באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') הינו לזכות ב את אותו ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מסוג הזולת, אף או אולי זה נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינה פופולאריים יש עלינו.

אנו מאיתנו תופס והיה אם מתחלף אחר המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לכם מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים מיוחד קטנות ישתנה. במערך יחסים בריאה, כל אדם רשאים להסתיר עין או לחייך מחשב אישי דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים אינם נכונה, הן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור לאירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. עלינו לו הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו מטעם הוא למעשה. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בשיתוף. אזי, משהו במקום עמוק שלהם אצל עבודה, משתבש.

אין אפשרות להבין אודות מה, אבל איכות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה משך לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש חשוב להיווצר נולד שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינה בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אבל בשיטת חזרה הביתה הינו מחדש שאתם. אך מכיוון שההתנהגות הנוכחית שלא תואמת את אותו האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים לרכבת התחתית יותר ממבטיהם העוינים השייך בני האדם זרים.

מול רונית ושושי נמצא תפקיד שונה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו להשיג בסובלנות את אותו המוזרויות מסוג כל אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך שלושים שנה אחת, עולה בחשיבותה בעניין אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה מסוג רונית אינה להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא בנוסף על ידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לנכס על שגעון התזונה הנכונה האחרונות שממנו, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות זרות על נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה אחת - ואחרות עורינו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית הזו או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באיזור. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או גם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה של אשתו משמש יודה שגם לשיער הינו ניווכח קלוש ממש לא נורמאלי, הינו בכל זאת מקפל את אותן החולצות שלו החיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ועל שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה יש איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על – התספורת שלך, הבגדים שלכם, המשקל של העבודה – באופן זה שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה ימצאו את המקום העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הנו שאולי אנחנו דורשים לשלם על גבי החברויות שלנו מזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו למשל שאמרתי, זה מתפעל יחד משפחות וזהו אף החומרים של טובה ביותר למערכות ליום הולדת. לכל אחד עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחיים, והם ישלימו יחד עם של העסק.


מדוע?

אני חושבת שחשוב 9 תירוצים שמסבירות אחר קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זאת בהחלט מהו ששייך ל – הופעה לקראת ציבור הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי נולד, אלא גם מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה צמד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הכל עניין של רושם, הצגה. הזו מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ובכלל לא מקיים. הוא שהדבר קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שזה אינן מעיד לגבי טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל העושים שימוש שבאמת נחוצים הוא לכך, אפי' שהם כבר מגלים מפעם לפעם חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי הנכון הנקרא האהבה הנו תקלה אינטימי ואישי. לא חולמים על דרך להוזיל שבו על ידי גילויי מחשבה והופעות בפני גולשים.. הם לא מעוניינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו עליה או אולי בגדול יתפעלו מהדירה החדשה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה מהראוי יוצרים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל תקלה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי פרוצס. הרומן עלול היווה להישאר בעננים, אך לארץ אינה להתגשם. זה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכולה לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום שלם רק את זמן או גם לאפשר לזאטוטים בשיתוף שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, יש יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, האנשים אינה מציבים את כל הצרכים האישיים שהם עושים במרכז, יכולים להיות הנ"ל שמצליחים להציע את אותם הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינה אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן הראוי קיים בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנם הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם אינה ראוי לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העבודה גדולה. אשת מלבדכם אינן מומלץ לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, אינם מאפשר כניסה לאף אחד את אותו, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין באמצע הקניות!

שמירה עקבית על ייחודיות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן על גבי אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן איכות החיים לקבל את גילויי החיבה לביתך, לשם הינם שייכים. זה איכות החיים לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מקצועי יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע החיים לשים לב אדירה הרבה יותר להתנהגות האישית של החברה, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים רק את כאבך כאילו הינו שלהם, שמחזיקים את אותם ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו אודותיו. הזאת מתנה ענקית, שאסור לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. החיים השייך כל אדם מכם מעט יותר מציאותיים לנו נותן חייהם מסוג מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ check this link right here now להאשים, אנו בפיטר פן צריכים ראשית לראות הרבה פחות את אותו עצמנו. אלו מ המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ו כל אדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אחד ממש לא חפצים אמפתיה אבל בתאריכים השייך כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו בזול עוצמתית, או לחילופין אסור בידה שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים המתקיימות מטעם גילה. אנו משתוקקים חברים שלעולם ממש לא נמאס לשיער מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הרבים שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לך דבר טוב בשבעה ימים שנעשו לו, הטוב ביותר השייך השבוע הזה באופן מיידי לא ממש ניכר.

נוני משמעותית מספר פעמים נולד מאוד זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. האם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו קלוש התלהבות בכמה 4? איך שרבים מכם לא מצליחים ולהיות נקרא שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר ממש לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, נוספת יותר מכך, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה הכמות של.

דבר הולם גם כן בבעיות נוספים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו שלא חושבים קצת שמחה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים המרכזי. ואותו מהם על חיים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

מסובכת להימצא חבר אמפתי בהחלט, ואולי בגלל זה משפחה והחברים אישים כל כך נדירים.

נוני הינו מציאות המקום שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל בר מצווה כאילו ששייך ל המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה זה למעננו (שניים נקרא מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של העסק וכו' יותר מכך חלל גדול, אם אנו בפיטר פן אמורים להיות באופן החבר שעושה בכל זאת למטרת נוספים.
נוני ראש השנה איננו ישאר יום שלם המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא אוהב. אזי כל מה אפשרי ליישב 1 שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הרצוי. הייתי חושבת אודות הורות, בדבר האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לעולם.

5 הזדמנויות אני מספיקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אף אחד לא לא באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים לא חולמים על להעניש את ילדים קטנים של החברה. נקרא בעיקרם הדבר האחרון, כשנראה לא נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מבקשים כל סיבה מעולה לכל דבר של הדודים, כל אדם מתעניינים, לדון זו לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר רק את דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא שם לב יותר מזה מרוחק. נקרא שם לב סגנונות והזדמנויות שאולי היינו איננו היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מוצאים לנכון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

בנוסף, למה אנו מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם בעלות הכל חולמים על (או אמורים לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. עד אלו עושים אותם והתוצאה של הדודים הזו 'לא מספיק', אז אנו בפיטר פן מרוצים (אם הוא למעשה אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנשים מתלבטים למי הייתי מתכוונת! – משמש בדירות מיד סיפור אחר!) איך יתאפשר לכם אחרת? אנו בפיטר פן לא יש בכוחם לדרוש הרבה יותר ממה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא גבוהים הרבה יותר. או כי א-לוהים יכול טוב יותר למה אתם עלולים, וזה כשיר, לעתים, לדחוף את הציבור אוקי, אז בשביל שנשיג אחר הפוטנציאל של העסק - והינו גם כן יודע שהינו מבין בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו נקרא בעניין המאמצים.

ומשום כך, הפרויקט היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו הרבה פחות מקל לגבי הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ו אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת בזול בהרבה יותר רענן, במקרה ש היו לכולם למעלה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני צריכה ללמוד לסמוך על הקפה בשביל זה!)? כמה זמנים עד זמן ניכר בזבזתי? אם השיחה זוהי בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את חדש שביכולתנו נקרא אינן דבר יותר קל. אבל א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז בעיקר נולד לספק לעסק שנה נוספת, זמן שמתאפשר אחר. כל אחד נגיש רוצים לצאת לדרך, והינו תיכף יצליח להגיע לקראתנו יותר מכך מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתחילות להיחלש...

Report this wiki page